Regen za słaby - to każdy przyzna. Więc myślę, że co 10sek 80 hp było by ok.
Dla porównania mamy:
Puszka: 6sek/60hp co daje 30sek/300hp (nie wliczając magika do uzdro czy anatomii)
Berek: 15sek/50hp co daje 30sek/100hp (nie ma możliwości buffa z magików)
Po zmianie wyglądało by to tak:
Puszka: 6sek/60hp co daje 30sek/300hp (nie wliczając magika do uzdro czy anatomii)
Berek: 10sek/80hp co daje 30sek/240hp (nie ma możliwości buffa z magików) - dalej gorzej ale już by fajnie heal wchodził jednorazowy.
Teraz można wprowadzić tak samo progi z dexa, można również dla lepszej regeneracji dać dodatkowo skill uzdrawianie, który to polepszy. Tym samym dając wybór - tamer, czy regen. Zrównało by to skillcapa z takim wiernym np. (Pomijając, że wszystko ma za darmo).
Jeśli chodzi progi to powyżej 75dex berkiem nie ma sensu, a mieć więcej niż 100 str nie można. Za to pucha ze 100dex...
Wszystko ma blesa +30 - berkowi również podnieść do 30 str i dex - by to był dobry bonusik do pvm.
Myślę, że tak prosta zmiana fajnie by wpłynęła na wybór postaci do pvm, a tym samym nie zachwiała balansem w pvp.
Nawet jeśli to zmiana parametrów takich jak liczba hp co ile sekund to hop siup - lepiej sobie popatrzeć, potestować niż nic nie robić przez 6 lat